Alla inlägg under februari 2011

Av justbieber - 24 februari 2011 14:35

  


Nu kan man buda kostymerna som Justin bar i sin Super Bowl reklam! Pengarna kommer att gå till Charon Osburnes cancer fond.

 

 

 

Posted by: Selinah

Av justbieber - 23 februari 2011 19:30


Magi på Waverly Place stjärnan, Selena Gomez måste vara på sin vakt för Kim Kardashian är efter hennes man, Justin Bieber!


Justin fick sitt hår klippt, allt för välgörenhet och det visar sig
att Kim är ett stort fan av JB's nya, "mogna" frisyr.

Musicrooms.net rapporterar att vid lanseringen av hennes debut parfym i Glendale, Kalifornien, blev Kim tillfrågade vad hon tyckte om Justin's beslut att klippa sig. Hon sa: "Jag  
 
har sett hans nya frisyr, det är verkligen söt."
Posted By/Nicolina

 
Av justbieber - 23 februari 2011 19:09


Posted by/Nicolina

Av justbieber - 23 februari 2011 19:07



Justin Bieber skapade rubriker tisdagen när det avslöjades att han hade klippt sitt hår kortare, en lite kortare version av hans berömda swooping frisyr.

Justin var med hos Ellen DeGeneres onsdagen (februari 23) att prata om det nya utseendet. Under intervjun Ellen show, skämtade Justin Bieber om vad som hade motiverade förändringen. "Jag blev inspirerad av din frisyr! Ja [människor flippar ut], men jag bryr mig egentligen inte."sade han.

"Ja, det är verkligen mitt hår, men jag ville göra något bra. Jag ger en liten del av det till olika människor. Saken är den, vi ska göra en god gärning. Vi vill att du ska donera den till något välgörande ändamål, du får välja vilket du själv vill."förklarade han.

Posted By/Nicolina
Av justbieber - 23 februari 2011 19:07



Justin Bieber har avslöjat att han försökte bjuda ut Rihanna i söndags. 16-åringen förklarade att Rihanna avvisade honom eftersom han är "för ung". Han berättade till Chelsea Handler: "Ja, jag bjöd ut henne. Det gick inte så bra eftersom jag inte är med henne. Jag bjöd ut henne och hon var, 'Du är för ung'."

Paret var satt bredvid varandra i den främre raden på NBA All-Star basketmatchen i Los Angeles när Bieber frågade Rihanna om en dejt.



Posted By/Nicolina

Av justbieber - 23 februari 2011 18:32

  


Justin Bieber har visat trots sin berömmelse, har hans mamma fortfarande kontroll över hans fickpengar.


Den 16-åriga sångaren har sagt att som de flesta tonåringar får han veckopeng, men när den är borta, är den borta. Han säger till The Sun : "Jag har bara ett kreditkort som gör att jag kan spendera en viss summa pengar varje månad. Om jag når gränsen efter den första veckan, kan jag inte köpa mer grejer tills månaden är över. Min mamma har kontroll över det."


Han tillade att hans mor , Pattie Mallette ,också har starka åsikter om underkläder som kastas på scenen på hans konserter. Han förklarade "Min mamma tycker inte om när det händer. Ibland har de telefonnumer skrivet på dem. Jag vet inte vad som händer med dom"

 

Vad tycker ni om detta att dom kastar underkläder på han när han har konserter ?? komentera   


Posted By:Dafina

Av justbieber - 23 februari 2011 18:22

  


Haha så söta!!




Posted by: Selinah

Av justbieber - 23 februari 2011 16:57










Posted By/Nicolina

Presentation


Hejsan:)
I denna bloggen kommer vi att skriva allt senaste nytt om pop fenomenet Justin Bieber.Vi håller alla beliebers uppdaterade med nya nyheter 24/7.
Vi har även en egen Facebook sida till bloggen. Sök på Justbieber bloggen och bli gärna vän med oss

Translate

Omröstning!

Ska du tweeta #KidrauhlToSweden imorgon (24/4)?
 JA FLERA GÅNGER
 Ja en gång
 Kanske
 Nej

Music Player

Twitter

Justin Bieber

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Länkar

Fråga mig

13 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Visitors

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards