Alla inlägg den 3 februari 2011

Av justbieber - 3 februari 2011 20:04

  


En av världens största musikgalor går av stapeln för 53e gången.

Galan sänds direkt från Staples center i Los Angeles den 13/2 kl: 02.00-05.24 på kanal 9.

Justin kommer bl.a uppträda med Usher!

 

 

Ska ni titta på den?

 

 

 

 

Posted by: Selinah



Av justbieber - 3 februari 2011 17:54

   


I ett kommande avsnitt med titeln  The Comeback, ,har killarna i New Directions Don deras snyggaste Amercian Apparel sweetshirts och har på sig huvor för att ha lite Justin Bieber stil ,och Celebuzz har fått en titt.


Tittar ni på Glee och tycker ni det är bra att dom har justin bieber tema?


-Celebuzz


                                                  
                                                  
Posted By:Dafina

Av justbieber - 3 februari 2011 17:17



Posted By/Nicolina
Av justbieber - 3 februari 2011 17:16

  Justin kan roa utsålda arenor över hela världen och vinna alla tjejers hjärtan - men sångaren var inte alltid en sådan Don Juan.

Justin talar om sin första kyss i en intervju med ET Kanada:

"Det var ganska krångligt ... jag var typ, 11 eller 12. Och vi var på en snöhög, det var sent och vi var kalla, jag tittade på tjejen och sedan kysste jag henne. Det var riktigt pinsamt"


Justin säger att de inte längre har kontakt - han har tydligen hittat en vänskap (eller något mer) med Selena Gomez som han också blivit sedd mysa med nyligen.

"Hon är en av mina bästa vänner" sa Justin om Selena nyligen för Ryan Seacrest.


Posted By/Nicolina

Av justbieber - 3 februari 2011 17:15

 


Justin var så exalterad för hans fans att äntligen få en chans att se hans första film som säkert alla har fått höra om de senaste månaderna.

På röda mattan berättade Justin för MTV News:
"Jag känner mig bra. Det är härligt att vara här. Alla mina fans har varit ett riktigt stöd, så jag är verkligen glad att få visa dem min film."


Så vad tror Justin att hans fans kommer att älska mest?
"Fans kommer nog tycka det är kul att se att jag bara är en vanlig 16-årig som har fått leva min dröm och att få se att alla kan leva sin dröm om man verkligen vill"


Posted By/Nicolina

Av justbieber - 3 februari 2011 17:14


Posted By/Nicolina

Av justbieber - 3 februari 2011 17:10

 

Selena Gomez och Justin Bieber kan fortsätta säga att de bara är "vänner", men Selenas Magi på Waverly Place TV mamma verkar erkänna att det skulle vara en "spirande romans" mellan de två unga stjärnorna!


"Han är väldigt söt" säger Maria Canals-Barerra till E!News om Justin. "Jag har träffat honom några gånger. Jag kan inte föreställa mig hur svårt det skulle vara för två superstjärnor att faktiskt ha en romans, men jag önskar dem det allra bästa. Från vad jag har sett hittills är han en trevlig ung man," Sade hon. 

"De har förmodligen en hel del gemensamt eftersom de kommer från ett vanligt liv och upptäcktes unga för att ha riktig talang och passion för sång och skådespeleri" sade hon om sin 18-åriga motspelerska och 16-åriga Justin. "Och de blev super stjärnor i mycket ung ålder, båda två. Vissa människor blir pushade in i denna bransch men jag tror att de verkligen kan lyckas!"

Tror du att Selena kommer ta med Justin i en episod i hennes Tv program?
"Det har inte förekommit några officiella ord om att det ska hända. men det skulle vara en fantastisk idé."


Posted By/Nicolina

Av justbieber - 3 februari 2011 14:21

Posted By/Nicolina

Presentation


Hejsan:)
I denna bloggen kommer vi att skriva allt senaste nytt om pop fenomenet Justin Bieber.Vi håller alla beliebers uppdaterade med nya nyheter 24/7.
Vi har även en egen Facebook sida till bloggen. Sök på Justbieber bloggen och bli gärna vän med oss

Translate

Omröstning!

Ska du tweeta #KidrauhlToSweden imorgon (24/4)?
 JA FLERA GÅNGER
 Ja en gång
 Kanske
 Nej

Music Player

Twitter

Justin Bieber

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Länkar

Fråga mig

13 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Visitors

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards