Alla inlägg under januari 2011

Av justbieber - 31 januari 2011 21:59





Posted By/Nicolina

Av justbieber - 31 januari 2011 21:41

En bild av Justin och hans faster Tammy Bieber! Bilden är tagen på julafton! Om ni vill följa henne på twitter är @tammybieber !



Posted  BY/Nicolina

Av justbieber - 31 januari 2011 19:21

En sovande Justin!

  

   

Skriver..


När han reser!


Jobbar haha...:)


 

Jaxon och Jazmyn.


 

Justin och hans pappa.


Gammalt familjebild!


     

Så sööt!

 

 

 

Posted by: Selinah

Av justbieber - 31 januari 2011 18:22

 

Som Justin Biebers fans över hela världen vet är nu den tonåringa pop sensation tillbaka i CSI i februari.


George Eads, som spelar Nick Stokes på träffen CBS brottslighet visa, säger att hans konsekvent har varit imponerad av Mr Biebster. "Han är en cool kille,""Han är i ögat av en orkan och jag tror att han hanterar sig själv riktigt bra ... Vi hade mycket intensiva scener tillsammans. Vi kom väldigt bra överens. Jag respekterar verkligen grabben. " Eads berättade för mig igår kväll på Entertainment Weekly's pre-SAG Awards fest på Chateau Marmont i West Hollywood.


Men ...


"Jag tror att han har mycket att lära, men han var lika bra för vad han gjorde där," sa Eads om sin egenskap. "Du vet, det är inte Borta med vinden. Det är CSI! Det är fyra eller fem linjer. Jag menar, det är inte en Rubiks kub. "


Bieber återvänder i februari (bara några dagar efter hans film träffar bio) som en ung grabb vars äldre bror dödades i debuten episod.


SPOILER ALERT! Sluta läsa NU om du INTE VILL veta vad som händer i kommande avsnitt!!


"En av mina besättnings killar går, men du kommer att dela landet längs mitten-hälften av dem kommer att hata dig och hälften av dem kommer att älska dig," Eads sa med ett skratt.


Med andra ord, skjuter Eads Biebers karaktär ... död!


"Inom ramen för berättelsen, förtjänade han det," sa Eads när jag frågade hur det kändes att döda världens mest kända 16-åringen. "Jag tror på ett sätt att det var fel av mig att döda Taylor Swift också. Men jag kommer att behöva hålla mig borta från en massa människor. Bara inte Miley Cyrus kommer till vår show."


Posted BY/Nicolina

Av justbieber - 31 januari 2011 18:17


'



Posted By/Nicolina

Av justbieber - 31 januari 2011 17:54

  

  




Posted by: Selinah

Av justbieber - 31 januari 2011 17:44

  


Justin vill bara ha kul och umgås med sina kompisar. För tillfället. Trots att han inte är redo för ett seriöst förhållande, gillar han ändå att flirta. " Tjejer jagade mig efter allt detta och nu jagar fler tjejer mig..." säger han

 

" Jag försöker hålla mig singel. Jag är inte redo för ordet " bindelse" eller en relation. Jag vill bara utforska allt nu."

 

- Nowmagazine.co.uk

 

 

 

Posted by: Selinah

Av justbieber - 31 januari 2011 17:39



Posted by: Selinah

Presentation


Hejsan:)
I denna bloggen kommer vi att skriva allt senaste nytt om pop fenomenet Justin Bieber.Vi håller alla beliebers uppdaterade med nya nyheter 24/7.
Vi har även en egen Facebook sida till bloggen. Sök på Justbieber bloggen och bli gärna vän med oss

Translate

Omröstning!

Ska du tweeta #KidrauhlToSweden imorgon (24/4)?
 JA FLERA GÅNGER
 Ja en gång
 Kanske
 Nej

Music Player

Twitter

Justin Bieber

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Fråga mig

13 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Visitors

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards