Alla inlägg den 24 februari 2011

Av justbieber - 24 februari 2011 21:20


Klicka på bilden för att komma till sidan där ni kan rösta på Justin!


Posted By/Nicolina

Av justbieber - 24 februari 2011 21:19


Posted By/Nicolina

Av justbieber - 24 februari 2011 21:15

Haha så söt!!

Posted by: Selinah

Av justbieber - 24 februari 2011 19:57



Justin Bieber Flashback!
I augusti 2007 var Justin Bieber bara en okänd, baby-faced kid med en stor
dröm ochen gitarr.
I nya bilder som förvärvats av UsMagazine.com, den 13 år gamlaBieberspelade sin gitarr och sjöng på Avon Theatre i sin hemstadStratford,Ontario.
Fotograf Irving Shuter, som tog bilderna, berättar för UsMagazine atthanmärkte "denna söt aunge" som satt och spelade
klockan 9 på morgonen den 20 Augusti 2007 - med förbipasserande som kastar
dollarsedlar och i hans gitarrfodral.
Tråkigt nog kunde Justin Biebers inte sjunga färdigt alla hans sångerChefen för
eftersom teatern kom och jagade bort honom, berättar Shuter.
Justin har sagt att han tjänade $ 3.000 som gatumusikant utanför AvonTheatre, ett YouTube-klipp av honom sjungandes en talangjakt tidigaresamma år lanserade hans stjärnstatus.
När hans framtida chef Scooter Braun upptäckte klippet och ordnade Bieber skivkontrakt som förändrade hans liv.
"Han var den mest begåvade killen jag någonsin träffat!" säger Braun
hans


Posted By/Nicolina

Av justbieber - 24 februari 2011 19:56



Dallas - NBA fick senast meddela ändringar i laget kl 02:00 torsdag, och många lag kommer förmodligen att vara ute efter att göra en affär för att förbättra sitt lag.
Dallas Mavericks?
De funderar på att signa tonårs idolen Justin Bieber?
"Om jag signat Dennis Rodman, jag det inte omöjligt att signa Justin Bieber - om han är gammal nog att spela'' säger ägare Mark Cuban tidigare i kväll. "Jag vet inte om han tillgänglig, Kan du kolla upp det åt mig, eftersom jag vill värva honom. Annar kan vi be om ett undantagför Bieber Fever. Bieber Fever NBA.''
Bieber, som fyller 17 på tisdag, röstades till mest värdefulle spelare i NBA Celebrity All-Star Game i fredags i Los Angeles. Han gjorde åtta poäng och fyra assist, men hans lag förlorade med , 54-45.
"Den där killen kan spela,'' sa han "Om vi behöver en spelare, han är den jag kommer ringa."


Posted By/Nicolina

Av justbieber - 24 februari 2011 18:38

Justin Bieber skapade rubriker tisdagen när det avslöjades att han hade klippt sitt hår kortare, en kortare version av hans berömda swooping frisyr.

Justin sitter hos Ellen DeGeneres onsdagen den 23 Februari (USA) för att prataom det nya utseendet, och så hade han även en speciell behandling för komiker. 

Under intervjun Ellen show, skämtade Justin Bieber om vadmotiverade om förändringen. "Jag blev inspirerad av din! Ja [människor flippar ut], menjag var som, "jag bryr mig egentligen inte."sa han.

"Ja, det är verkligen mitt hår, men det finns en löneförmån. Jag ville göra något bra. Jag ger bitar av det till olika människor. Det är ne sak vi , gör vi något speciellt av. Vi vill att du ska donera den till något välgörande ändamål om du vill."sa han.
han 





Posted BY/Nicolina

Av justbieber - 24 februari 2011 18:37


Posted By/Nicolina

Av justbieber - 24 februari 2011 14:49


Posted By/Nicolina

Presentation


Hejsan:)
I denna bloggen kommer vi att skriva allt senaste nytt om pop fenomenet Justin Bieber.Vi håller alla beliebers uppdaterade med nya nyheter 24/7.
Vi har även en egen Facebook sida till bloggen. Sök på Justbieber bloggen och bli gärna vän med oss

Translate

Omröstning!

Ska du tweeta #KidrauhlToSweden imorgon (24/4)?
 JA FLERA GÅNGER
 Ja en gång
 Kanske
 Nej

Music Player

Twitter

Justin Bieber

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Länkar

Fråga mig

13 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Visitors

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards