Alla inlägg under december 2010

Av justbieber - 31 december 2010 22:02

  

 

Hejsan!

Jag vill gratta Nicolina, Grattis älskling.

Jag har känt dig i alla dessa år och jag kommer känna dig till jag dör.

Jag älskar dig och kommer alltid att göra det, jag har haft ett underbart år med dig och hoppas att vi alltid kommer ha det så.

Du är som min RIKTIGA syster.

 

LOVE U AND I ALWAYS WILL!:)

 

  

 

 

Posted by: Selinah

Av justbieber - 31 december 2010 19:35

  Gott nytt år allihopa   och jag hoppas att ni har en fantastisk nyårs firande.

Hoppas ni får en underbar år med famlijen,vänner och släkter och  att alla era önskningar kommer i uppfyllelse:)


                                 GOTT NYTT ÅR ALLA BELIEBER//Nicolina 


Av justbieber - 31 december 2010 18:55

     


Hejsan!

Jag ville bara önska er ett gott nytt år och jag hoppas 2011 blir bra för er!


Posted by: Selinah

Av justbieber - 31 december 2010 17:13

 


Vi hoppas låten blir bra  

                                                  
                                                  
    Posted by/Nicolina

Av justbieber - 31 december 2010 16:14

  


 


 

                                          FÖR SNYGG


  


ASSÅ omg!! är han inte för snygg!!!!!!!!

Dessa bilder var från en okänd photoshoot

Och en fråga till er beliebers är det okej för er om jag skriver min blivande man (säger det för skojs skull och för att jag älskar han så himla mycket) om det är okej eller inte okej komentera är ni snälla puss puss   


                                                  
                                                  
                       POSTED BY:Dafina

Av justbieber - 31 december 2010 14:32


Igår sjöng 2AM baby låten på en musik festival, tycker ni han var bra?


Posted by: Selinah

Av justbieber - 31 december 2010 10:19

  



  


Justin Bieber var med i Us Magazine Collectors Edition, visst är han söt?:)


Posted by: Selinah

Av justbieber - 31 december 2010 10:06

  

Den 16-årige pop sensationen är tacksam för det stöd han får från sin superstar mentor och vet att han alltid kan lita på Usher för rådgivning.

Justin: Jag ringer honom hela tiden. Jag ber om råd och vi umgås. Han är nog den närmaste person jag har i musikbranschen.

Men Justin som erkände att tidigare denna månad att han var tvungen att missa viktiga samtal för att hans mamma avslutade hans mobilkontrakt efter ett argument.
"Vi gick in ett argument om något dumt, och hon  sa typ: 'Ge mig telefonen' och jag sa typ: 'nej'. Så hon bara gick och avslutade mitt abonnemang", sa han.
Justin: Om Usher vill komma i kontakt med mig, då blir det tufft.

- Showbizspy

Posted by: Selinah

Presentation


Hejsan:)
I denna bloggen kommer vi att skriva allt senaste nytt om pop fenomenet Justin Bieber.Vi håller alla beliebers uppdaterade med nya nyheter 24/7.
Vi har även en egen Facebook sida till bloggen. Sök på Justbieber bloggen och bli gärna vän med oss

Translate

Omröstning!

Ska du tweeta #KidrauhlToSweden imorgon (24/4)?
 JA FLERA GÅNGER
 Ja en gång
 Kanske
 Nej

Music Player

Twitter

Justin Bieber

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
December 2010 >>>

Länkar

Fråga mig

13 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Visitors

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards