Alla inlägg den 27 februari 2011

Av justbieber - 27 februari 2011 20:01

"Baby" Hitmakern - som har rapporteras vara värd $ 100.000.000 - säger att han inte är orolig för att hamna i trubbel med droger eller alkohol som andra barnstjärnor eftersom han har ett sådant starkt stöd bakom sig.
Den 16-åriga stjärnan säger: "Det finns en hel del tonåring stjärnor som har tagit fel väg, jag har ett stort stöd bakom mig, tex stor släkt och vänner att hålla mig jordad och hålla mig rätt väg.."

Medan Justin älskar uppmärksamheten från fans och vill inte utesluta dejta en utav dem, medgav han att han är förbryllad varför de skriker mycket när de ser honom.
Han förklarade: "Det beror på vem jag blir förälskad i, jag menar det kan vara vem som helst, Just nu är det inte riktigt praktiskt eftersom jag reser överallt. Mina fans är riktigt högt, men de är bra. Jag skulle inte kommit såhär långt utan dem de är definitivt bra och jag ger dem all respekt. Jag har aldrig gillat någon så mycket att jag skrikit så högt som mina fans gör. "
Posted By/Nicolina
Av justbieber - 27 februari 2011 19:59

Justin Bieber åker ut sin nya turné i Europa snart och han ser fram emot att återförenas med Willow Smith.
Den 10-årige Whip My Hair hitmakaren kommer att stödja Biebster hans kommande konserter och Justin är full av lovord för den unga sångerskan.
"Jag är glad att se vad hon tar till bordet", säger Never Say Never stjärna.
"Vi börjar den 4 mars, hon är riktigt förväntansfull, och hon berättade att hon inte kan vänta - och hon är bedårande - så jag kan inte heller vänta"
Posted By/Nicolina
Av justbieber - 27 februari 2011 17:13

   Justin Bieber har siktet inställt   att vända sin far till en listettor rappare, enligt rapporter.
 
Justins pappa Jeremy, 36, var frånvarande under större delen av stjärnans barndom och har varit in och ut ur fängelse. Justin Bieber   hoppas på att han kan använda sina förbindelser för att hjälpa honom bryta sig in i mainstream med sin rapp och   sin hårda knock liv.

En källa säger till Daily Star att heartthro
b gör allt för att hjälpa sin far att bli berömda: "Han vill hjälpa honom sortera hans liv ut. Justin är en av de störstastjärnorna i världen med massor av kontanter och de bästa kontakter i branschen. Om han inte kan göra sin pappa enstjärna ingen kan. "

Källan tillade att Justin tror Usher, som gav honom hans stora genombrott,skulle hjälpa sin far att bli en succé. "Han kommer att tilltala en bred publik.Med Usher ombord världen är hans ostron. Och med tanke på h   ur populärJustin är runt om i världen, kommer hans pappa rida säkert rocken svansaroch kontanter i också. "

"Justin poäng Jeremy med att ge honom hans musikaliska gener och trots en lång separation, inte kommer att höra ett ord mot sin pappa," de fortsatte."Jeremy har talang och hans tråkiga rappar är från sina egna erfarenheter på andra sidan av lagen."

Som tidigare rapporterats MTV, avslöjade Hugh Hefner i veckan att16-åringen bad om en inbjudan att besöka Playboy Mansion med sin pappa.

Posted By/Nicolina

Av justbieber - 27 februari 2011 16:09

Talent knows talent - http://yfrog.com/h0uhmvjj


Posted By/Nicolina

Av justbieber - 27 februari 2011 16:08

Här kommer Sean's anledning:


Posted By/Nicolina

Av justbieber - 27 februari 2011 15:40

Justin - som har haft/har romantiskt samband med Selena Gomez. Justin har kvinnliga fans över hela världen, men för att fånga hans uppmärksamhet,eventuella flickvänner måste man ha ett bra sinne för humor, likasom vackra ögon och en sött leende.


Han sade:

"Jag gillar tjejer med fina, vackra ögon och ett vackert leende. Jag gillar tjejer som är roliga eftersom jag gillar att skratta och skämta. "


Medan Justin är tacksam för all uppmärksamhet, medger han ibland att det blir för mycket.


Justin förklarade:

"Vid en konsert i New York förra året väntade 1.000 flickor och 10.000 dök upp, så säkerheten var inte redo för det. Det var en säkerhetsrisk för barnen "för de tryckte sig själva upp mot glaset, så det var riktigt dålig. Den värsta tiden var dock definitivt i Nya Zeeland där min mamma blev nedtrampade. "


I April, var det Justins mamma, Patti Mallette, blev nerputtade/trampad av fans i Nya Zeeland - De fansen tog även också Justins favorit keps. Det var som om dem mobbade Justin på flygplatsen.


Vid den tiden twittrade Justin om händelsen och sade: "Äntligen kom vi fram till Nya Zeeland igår kväll. Flygplatsen var galen. Inte glad över att någon stal min keps och slog ner min mamma. Kom igen människor. "

 


Videoklippet när de tog Justins keps och en bild på tjejerna som tog kepsen:



  









Posted by: Selinah

 



Av justbieber - 27 februari 2011 15:02

Justin Bieber Selena Gomez IN LAGUNAJustin Bieber Selena Gomez IN LAGUNAJustin Bieber Selena Gomez IN LAGUNA


Posted By/Nicolina

Av justbieber - 27 februari 2011 14:57


Posted By/Nicolina

Presentation


Hejsan:)
I denna bloggen kommer vi att skriva allt senaste nytt om pop fenomenet Justin Bieber.Vi håller alla beliebers uppdaterade med nya nyheter 24/7.
Vi har även en egen Facebook sida till bloggen. Sök på Justbieber bloggen och bli gärna vän med oss

Translate

Omröstning!

Ska du tweeta #KidrauhlToSweden imorgon (24/4)?
 JA FLERA GÅNGER
 Ja en gång
 Kanske
 Nej

Music Player

Twitter

Justin Bieber

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Länkar

Fråga mig

13 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Visitors

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards