Alla inlägg under februari 2011

Av justbieber - 26 februari 2011 12:09

  

Så söt!!

 

 

 

 

Posted by: Selinah

Av justbieber - 25 februari 2011 22:30

Från baby till biosuccé:Biebers okända bilder!
VIDEO: Justin Bieber om nya filmen - och lösskägget...

Han kan mycket väl vara världens kändaste 16-åring (17 på tisdag!). Men en gång i tiden, tro det eller ej, var Justin Bieber som vilken normal fem-, åtta-, tio- och trettonåring som helst. Utan kändisföräldrar eller Usher som bästa vän. Bara en musikalisk talang och ett Youtube-konto, som bara blev mer och mer poppis...

Vem kunde ana att han bara några år senare skulle dra storpublik till sina konserter, eller en egen biofilm i 3D för den delen? Hur gick det här nu till, undrar du. Kanske kommer det en viss klarhet i lillkillens storhet i det här färska klippet från nöjesprogrammet Entertainment Now:


Posted By/Nicolina

Av justbieber - 25 februari 2011 20:58

 


  


Komentera snälla !


1.Vad tycker ni om Justin Bieber's nya frisyr ?

2. Tycker ni om denna frisyren mer än den andra frisyren ?!   


GLÖM INTE ATT KOMENTERA

Svaren av dessa frågor   


Posted By:Dafina

  

Av justbieber - 25 februari 2011 20:42

  


  


  


  


                                                  
                                                  
                      Posted by: Dafina


Av justbieber - 25 februari 2011 19:42

  


Justin har förlorat 80 000 fans på Twitter pga den nya frisyren.

 

Enligt dagstidningen Thisislondon.co.uk var fansen så besvikna på den nya frisyren att de slutatde följa Justin Bieber. Ungefär 80 000.

 

Ett Bieber fan twittrade: "Jag kan inte tro att han gjorde det...inte så sött JB."

Medan ett annat fan skrev: "Jag kan gråta Justin, varför varför varför."

 

 

Posted by: Selinah

 

 

Av justbieber - 25 februari 2011 16:33




Posted by: Selinah

Av justbieber - 25 februari 2011 15:47

 

Justin Bieber fyller 17 år den 1 mars 2011. Han har avslöjat vad hans planer är för den stora dagen. Så vad ska Justin göra på sin 17 årsdag?

Justin berättade Entertainment Tonight: "Jag har bara, liksom, fyra dagar på mig, så jag ska bara koppla av, eftersom jag börjar med  min världsturné  den 4 mars - så det är bara att mentalt förbereda sig och bara koppla av. Ingen storslagen födelsedag... Förhoppningsvis så kommer mina morföräldrar hit och då kommmer jag att kunna spendera lite tid med dem. Min mormor gör den bästa ostkakan med körsbär.. Hon gjorde det för min 13-årsdag. "



Posted By/Nicolina

Av justbieber - 25 februari 2011 14:52


Posted By/Nicolina

Presentation


Hejsan:)
I denna bloggen kommer vi att skriva allt senaste nytt om pop fenomenet Justin Bieber.Vi håller alla beliebers uppdaterade med nya nyheter 24/7.
Vi har även en egen Facebook sida till bloggen. Sök på Justbieber bloggen och bli gärna vän med oss

Translate

Omröstning!

Ska du tweeta #KidrauhlToSweden imorgon (24/4)?
 JA FLERA GÅNGER
 Ja en gång
 Kanske
 Nej

Music Player

Twitter

Justin Bieber

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Länkar

Fråga mig

13 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Visitors

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards