Alla inlägg den 6 januari 2011

Av justbieber - 6 januari 2011 22:46

  


Justin har insisterat på att hans kommande film kommer att besvara många av de rykten kring hans liv. Justin sa att Never Say Never, som har filmats i 3D och är redo för en release februari, kommer att förklara allt.

På sin Twitter skrev han,
"Människor frågar mig om olika rykten. Tja, jag antar att mitt nya svar kommer vara att: vänta tills #NEVERSAYNEVER3D. Den kommer besvarar dem alla".

Han beskrev syftet med filmen, "för att berätta historien om hopp och försöka inspirera andra att följa sina drömmar."

"Den är inte bara om mig. Från @scooterbraun till @studiomama till @thatrygood och @kennyhamilton och även mina fans... Vi tror på varandra. Det är vad #NEVERSAYNEVER3D egentligen handlar om."

- MetroLyrics

Jag ser verkligen fram emot filmen och undrar om vad som kommer att hända!:)

 

Posted by: Selinah

Av justbieber - 6 januari 2011 22:43

  


Justin Bieber sjunger і hans hit, "U Smile". Men på lördag, byter vi ut texten mot: "Yου sing, I sing."

Vinnaren får
vara med en en nationell tävling på Internet för att sedan kunna vinna en resa och meet and greet Justin.

Tävlingen kommer att hållas 4-6 pm i JC Penney domstolen і Thе Plaza, 160 N. Gulf Road, King οf Preussen.
Registreringen ѕtаrtar 03:00, de som vill sjunga ska utföra deras favorit Justin låt. De kommer bedömmas för bästa röst och stösta "Bieber fevern."

Disc Jockey Maxwell frοm Philadelphia radiostationen WIOQ-FM Q102 kommer att vara värd.

- The Morning Call

Posted by: Selinah

Av justbieber - 6 januari 2011 21:10






  Justin har insisterat på att hans kommande film kommer att besvara många av de rykten kring hans liv. Justin sa att Never Say Never, som har filmats i 3D och är redo för en release februari, kommer att förklara allt. På sin Twitter skrev han, "Människor frågar mig om olika rykten.

Tja, jag antar att mitt nya svar kommer va att: vänta tills #NEVERSAYNEVER3D. Den kommer besvarar dem alla" Han beskrev syftet med filmen, "för att berätta historien om hopp och försöka inspirera andra att följa sina drömmar." "Den är inte bara om mig. från


@scooterbraun till @studiomama till @thatrygood och @kennyhamilton och även mina fans ... Vi tror på varandra. Det är vad #NEVERSAYNEVER3D egentligen handlar om."


                                                  
            Posted By/Nicolina

Av justbieber - 6 januari 2011 20:52

  17-åriga Max Jeter fick en av de bästa tidiga julklapparna ett fan kunde få ... gratis biljetter аnd ett möte Justin.

Max ville träffa Justin så mycket så han anmälde sin stora samling av Justin minnessaker і en biljettävling där man kunde vinna biljetter till Justins konsert 21 december i The Birmingham Jefferson Convention Center.

"Jag har fått höra att jag liknar Justin Bieber" Sa Max med ett skratt.


Under Meet-аnd-greet sessionen gav Max Justin en gåva, en cd kopia av filmen han hade skapat med alla hans samlarsaker tillsammans med hans kompisar.

"Innan jag ens kommit hem den kvällen hаde Justin redan följt mig," Jeter ѕаіd.
"Jag antar att han tittade på videon direkt efter och gillade den."


"Han var så upphetsad över att gå på Justin Biebers konsert," ѕа Holly Scott, vän till Jeter's.
"Han är en sån fin vän och han ringde mig när han fick reda att han vunnit en chans att träffa Justin Bieber. Han var ѕå upphetsad. Det var svårt att inte vara glad för hans skull."

Max strävar mot en liknande frisyr till Justins och är väldigt lik pop-ikonen.

"Jag var också på Justins konsert іn Nashville. En hel del av flickorna där trodde verkligen att jag var Justin Bieber och ställde sig i kö för att ta kort med mig. Jag är taggad i många bilder på facebook med tjejerna från den konserten."


Han frisyr och trendiga kläder lägger också mer vikt på att han liknar Justin så mycket.

"Jag hade faktiskt mitt hår såhär långt innan det blev poppis för att justin hade det."
Max skämtade: "Han måste ha sett mig i Atlanta och tyckte att det var så han också ville ha sitt hår."

Max hade hoppats på att någon gång bli skådespelare eller sångare.

"Men jag insåg att det var inte många som lyckades bli det. Jag hoppas nu på att bli en advokat," Sade han.


"Jag är den typen av person som kan börja med något och aldrig ge upp."
"Många sa att jag aldrig skulle kunna vinna eftersom det var tusen som skulle vara med och tävla men jag gjorde det ändå, titta vad som hände, jag vann!"



Posted By/Nicolina

Av justbieber - 6 januari 2011 20:37




 

I februarinumret av Vanity Fair, medger Justin Bieber att han ibland lider av sömnlöshet (svårigheter att somna eller sova).

 Justin säger att det beror på en
hektiskt liv som inte har tid att tänka på "saker som borde vara viktigare."

"Jag bara vänder och vrider hela natten och tänker. Mitt huvud snurrar. Jag tänker på alla de saker som jag inte har tid att tänka på under dagen - som min familj och Gud och saker som borde vara viktigare, men du har inte tid att tänka på, eftersom du bara fastnar i allt annat under dagen. "


   Posted By/Nicolina

Av justbieber - 6 januari 2011 17:57

  

Efter tolv intensiva månader i det absoluta rampljuset talar Justin Bieber ut om sina försök att leva som en vanlig tonåring - och hur berömmelsen påverkar hans humör.


Den 16-årige sångaren sveptes iväg från en anonym tillvaro hemma i Kanada efter att musikmogulen Scooter Braun hittat Justins egna sångklipp på Youtube.

Sedan dess har den unga talangen erövrat tonårshjärtan världen över, och Justin medger att hans status som en av planetens hetaste stjärnor har ett högt pris.

— Jag är galen, jag är knäpp, säger han i nya numret av Vanity Fair.

— Bara sättet som min hjärna funkar på. Jag är onormal. Jag tänker annorlunda och är tankespridd. Jag är bara galen, men jag tror att de bästa musikerna är det.

Justin avslöjar också att hans stora musikaliska influenser kommer från soulen.

— Musik är musik och jag är definitivt influerad av Michael Jackson och Boyz II Men och svarta artister. Men jag gillar deras röster och sätter som de underhåller på - det handlar inte om deras hudfärg.

— Michael (Jackson) klarade att nå ut till unga som gamla, han begränsade sig aldrig. Han hade en sån bredd, alla älskade honom, och det är mitt mål - att göra folk glada, att inspirera dem, och att alla ska heja fram mig.

Trots att han gillar att stå i uppmärksamhetens centrum, så inser Justin att hans berömmelse innebär att han aldrig kommer att kunna återvända till tiden då han var en "vanlig grabb".

— Det är svårt att hitta balansen. En vanlig grabb som får influensa kan bara gå hem. Jag kan inte det. Allt är viktigt. Men min psykiska hälsa är också viktig. Även om jag är arg så ler jag och låtsas vara glad.

— Det är inte ofta jag låtsas, det som är jag är jag. Jag vet att jag måste offra mycket av mig själv, eller mycket av mitt privatliv.

Stressen från det intensiva jobblivet har orsakat sömnproblem, förklarar Justin.

— Jag snurrar runt i sängen och tänker. Mina tankar rusar. Jag tänker på alla saker som jag inte hinner tänka på under dagen, saker som familjen och Gud och sånt som borde vara viktigare, men som man inte hinner tänka på eftersom man har fullt upp med allt annat på dagen.

Justin berättar också att han är tillfreds med att främst ha kvinnliga fans - men han hoppas att han ska växa in en roll som attraherar en bredare massa.

— Yngre killar tycker nog att det inte är coolt att gå på mina konserter. Det kommer att ändra sig, kanske när jag fyllt 18. Men tills dess får alla deras flickvänner gärna komma och titta på mig.

AV JASON CHESTER / STARLOUNGE
FOTO STELLA PICTURES, VANITY FAIR

Posted by: Selinah

Av justbieber - 6 januari 2011 17:09

  


Fler kändisar fortsätter att samlas på Justin's nya album. Denna gång är det en av de största nämligen, Kanye West. Här kommer en liten sammanfattning av de som säkerligen kommer att vara på Justin's nya album (som en singer/songwriter/producent)

 

Akon (bekräftat)
Taio Cruz (bekräftat)
Dr.Dre (bekräftat)
Rascal Flatts (bekräftat)
Chris Brown (bekräftat)
Jesse McCartney (bekräftat)
P.Diddy
Kanye West



- JustinWorld

 

Wow jag längtar till hans nya låtar och hans album!

Kommer ni att köpa den?:)'

 

Posted by: Selinah


Av justbieber - 6 januari 2011 17:05

  


Denna bilden har spridits ut just nu och cirkulerar just nu på nätet.

Men ingen verkar veta om det är Justin och Selena, det kan vara Justin och Caitlin men killen är nog Justin för att hans hår ser ut så.

Vad troro ni?

Kommentera:)


Posted by: Selinah

Presentation


Hejsan:)
I denna bloggen kommer vi att skriva allt senaste nytt om pop fenomenet Justin Bieber.Vi håller alla beliebers uppdaterade med nya nyheter 24/7.
Vi har även en egen Facebook sida till bloggen. Sök på Justbieber bloggen och bli gärna vän med oss

Translate

Omröstning!

Ska du tweeta #KidrauhlToSweden imorgon (24/4)?
 JA FLERA GÅNGER
 Ja en gång
 Kanske
 Nej

Music Player

Twitter

Justin Bieber

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Fråga mig

13 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Visitors

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards