Alla inlägg den 11 januari 2011

Av justbieber - 11 januari 2011 20:16











  Grammy galan äger rum den 13 februari, men innan den stora showen, ska vi berätta lite information om de nominerade för bästa nya artist. Först ut är Justin Bieber aka "The Beebs." Bieber hade ett fantastiskt år med en multiplatinum album, bok och film erbjudanden och framträdanden på nästan alla Music Awards förra året.


Posted By/Nciolina

Av justbieber - 11 januari 2011 20:14






   

Den tonåringa superstjärnan Justin Bieber verkar inte vilja visa sin relation med Selena Gomez för allmänheten efter att ha vägrat att tala om hans kärleksliv. I en intervju med brittiska Heat magazine, gav 16-åringen ett isigt svar på frågan om han hade en flickvän. Sångaren sa: "Jag tror att den frågan bara är alldeles för mycket. Jag kommer inte att kunna ha ett privat liv om jag hela tiden besvarade den frågan. . Så jag tänker inte svara på denna fråga någonsin igen ".

Senare fortsatte intervjuaren med Disney-stjärnan Selena, 18, genom att fråga honom om han får mycket äldre kvinnor och han svarade: "Kan vi prata om mina böcker och min film och sånt?"


En PR-representant varnade då intervjuaren,"Detta är tänkt att handla och musiken, inte om flickor."


Posted BY/Nicolina

Av justbieber - 11 januari 2011 18:48

  


Har du börjat fundera på om Bieber Fever gått lite över styr? Då är du inte den ända, en expert säger att uppståndelsen runt den unga flickidolen börjar likna terrorism!

Dr. Ravitz säger att föräldrarna till dessa galna belieber borde ta tag i problemet innan det går alldeles för långt...

" Jag tycker ansvaret ligger hos fansen att få realistiska uppfattningar. Det är mindre Justin Biebers ansvar, och mer ansvar för föräldrarna för de barn som reagerat på det här viset. Biebers ledning är bara fokuserad på att driva hans karriär framåt, vilket är en rimlig sak att vara inriktad på.

 

- alleiswired.com

 

Jag tycker att det finns några Beliebers som har gjort riktigt dumma saker, men terrorism? De överdriver!

 

 

Posted by: Selinah

Av justbieber - 11 januari 2011 17:29

Så söt:)


Posted By/Nicolina

Av justbieber - 11 januari 2011 17:28






 

Justin Bieber pryder omslaget till denna månads Vanity Fair. I berättelsen, berättar Bieber till tidningen, "Mitt mål är att göra människor glada och att alla stödjer mig". Han öppnade verkligen upp och medgav att han gillar yttre rymden och att han ogillar skolan. Han förklarar även: "Jag försöker inte vara arrogant, men om jag gick på gatan och en tjej såg på mig, hon kanske tog en titt bakom sig eftersom jag kanske snygg, eller hur?"


Eftersom han är ung och webb-kunnig, gästar han Vanity Fairs Facebook-sida, ta över det som vi brukar ge till praktikanter. Hans första uppdatering: "Jag är stolt över min intervju och omslag - det var den mest intensiva intervjun jag någonsin gjort." Wow, vänta tills Deborah Solomon kommer till honom. - MTV


Posted By/Nicolina

Av justbieber - 11 januari 2011 17:16









  Queensland går just ny igenom några av de värsta översvämningarna , och är dödssiffran på uppgång, och tusentals hus och lager har drabbats ... så det är bra att se musikindustrin är utlåning en hand!


Liksom "Sound Relief förmån som organiserades för de förödande bränderna i 2009, är" översvämningsbistånd "konsert inställd värd några av de största namnen i branschen.

Även om det inte 100% bekräftat, förväntas det att Usher, Rihanna, Michael Buble, Justin Bieber, Katy Perry och theKings of Leon kommer att uppträda, vilket sammanföll med deras Australien turnéer över mars och april.

Det är ännu ryktats att pensionerade bandet Powderfinder kommer reform till! Kommer hålla er i slingan så snart vi har bekräftat.

- theHotHits
Posted B/Nicolina

Av justbieber - 11 januari 2011 17:15














  Hans karriär har aldrig varit hetare, men Justin Bieber har problem att få medierna att fokusera hans musik.

 
Istället håller "One Less Lonely Girl" sångaren jagas om hans förhållande med Disney älskling Selena Gomez.

Under en intervju, snäste Bieber när journalisten frågade om han hade en flickvän.

"Jag tror att frågan bara är frågan alldeles för mycket. Jag kommer inte att kunna ha ett personligt liv om jag svarar på den här frågan. Så jag tänker inte besvara denna fråga någonsin igen. "

-
gossipcenter.com


POsted By/Nicolina

Presentation


Hejsan:)
I denna bloggen kommer vi att skriva allt senaste nytt om pop fenomenet Justin Bieber.Vi håller alla beliebers uppdaterade med nya nyheter 24/7.
Vi har även en egen Facebook sida till bloggen. Sök på Justbieber bloggen och bli gärna vän med oss

Translate

Omröstning!

Ska du tweeta #KidrauhlToSweden imorgon (24/4)?
 JA FLERA GÅNGER
 Ja en gång
 Kanske
 Nej

Music Player

Twitter

Justin Bieber

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Fråga mig

13 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Visitors

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards