Alla inlägg den 22 januari 2011

Av justbieber - 22 januari 2011 20:50

 


 


   SNYGGING!!!   


                                                  
                                                  
   POSTED BY:Dafina

Av justbieber - 22 januari 2011 19:03


När denna videon kom ut i Youtube var detta den första videon jag såg som Justin sjungde och när jag hörde han sjunga i denna videon älskade jag hans röst. Älskat han sens han la in denna klippet och kommer att älska han till han lägger sin sissta.


Ville bara dela med denna klippet, som betyder väldigt mycket för mig.


                                                  
                                         POSTED BY:Dafina   

Av justbieber - 22 januari 2011 18:50

Haha så söt!

Posted by: Selinah

Av justbieber - 22 januari 2011 18:34

  


Bilderna visar nästan ingenting - förutom att personen har på sig uggs

Det är svårt att tro om det är Justin och väskan ser inte ut som nåt han skulle ha . Plus han hatar verkligen uggs och det är svårt att tro efter han har sagt det har han själv det . Men vad tror ni ??


                                                  
                                                  POSTED BY:Dafina

Av justbieber - 22 januari 2011 18:02

  


Denna bild har cirkulerat på internet ett tag nu, och många tror att det är Justin och Caitlin/Selena.


Jag tror inte på det, tror ni?

 

 

Posted by: Selinah

 

 

Av justbieber - 22 januari 2011 17:56

  

 

Rykten säger att Justin var riktigt divig när han filmade för Victorious. Källor on set sa att Justin var bortskämd och svår att arbeta med, och en gång ville han inte ens kliva ut ur bilen eftersom hans hår var förstörd.

Vi har också hört att Justin inte var förtjust i att behöva säga sina repliker flera gånger för varje tagning.

 

För att vara ärlig kan jag inte tro det som står där uppe men som sagt är det ett rykte. Jag kan inte föreställa mig att Justin är så!

 

 

Posted by: Selinah

 

 

Av justbieber - 22 januari 2011 17:27


Posted By/Nicolina

Av justbieber - 22 januari 2011 17:26

 

En bild av Justin Bieber som enligt uppgift sitter i Selena Gomez knä å en kompis födelsedagsfest har kommit upp på nätet, vilket ledde till fler rykten om att tonåringarna dejtar.

Paret påstods ha fotats på Jessica Jarrell's Sweet 16 fest i Los Angeles, och visar Bieber antingen ståendes framför Selena eller som rapporteras online, sittande i hennes knä.

 Det är okänt om sångaren kom till festen med Gomez. Födelsedagsbarnet Jarrell, som visas på Biebers My World 2,0 i låten Overboard, har sedan kommenterat bilden med, enligt celebuzz.com: ".. Nej, jag har aldrig sett det, och jag inte tror det hände"
Angående hennes party, avslöjade hon: "Det var fantastiskt! Det var så mycket mer än jag trodde att det skulle vara jag visste att det skulle vara häftigt, jag visste inte att det skulle bli så galet..."


Posted By/Nicolina

Presentation


Hejsan:)
I denna bloggen kommer vi att skriva allt senaste nytt om pop fenomenet Justin Bieber.Vi håller alla beliebers uppdaterade med nya nyheter 24/7.
Vi har även en egen Facebook sida till bloggen. Sök på Justbieber bloggen och bli gärna vän med oss

Translate

Omröstning!

Ska du tweeta #KidrauhlToSweden imorgon (24/4)?
 JA FLERA GÅNGER
 Ja en gång
 Kanske
 Nej

Music Player

Twitter

Justin Bieber

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Fråga mig

13 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Visitors

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards