Alla inlägg den 7 januari 2011

Av justbieber - 7 januari 2011 16:01

  


Justin vaknade upp mitt i natten för att skicka en sött meddelande via Twitter. Jag tror det fick Selena att rodna!

Lång distans är svårt för varje relation, särskilt nya! Justin är separerad med mer än 2.000 miles från hans ryktade flickvän, Selena Gomez, så han vaknade upp mitt i natten för att skicka henne ett speciellt meddelande. Hur bedårande är det?

"Mitt i natten. Vill bara säga #hellolove", twittrade den 16-åriga popstjärnan kl 3 på natten den 6 januari. Justin var i den östra delen av landet, för att promota hans kommande film, Never Say Never, medan Selena, 18, var i Los Angeles efter att ha varit (och vunnit stort) på People's Choice Awards tidigare under dagen.

Jag måste erkänna, jag trodde Justin var för ung för Selena i början. Men efter att ha sett hur han behandlade henne, verkar unga Biebs som en fantastisk pojkvän. Även om deras relation är ny (och obekräftad), är det uppenbart att Selena och Justin inte kan få nog av varandra! De tillbringade nyår tillsammans och sågs kyssas på en yacht i Västindien, hon reste tillsammans i hans turnébuss och han överväger att klippa sitt kända hår för henne.

Om det inte är ung kärlek, vet jag inte vad! Plus, Justin och Selena har varit vänner länge, som kommer att göra att det blir en starkare, mer varaktig relation.

De är det nya heta paret i Hollywood. Jag önskar bara att hon hade twittrat tillbaka...

- Kirstin Benson, hollywoodlife.com

Posted by: Selinah

Av justbieber - 7 januari 2011 15:58

  


Justin Bieber har varit på scenen i några år nu och har lyckats behålla en positiv bild för de miljontals tonåringarna som ser upp till honom. Justin har hållit sig borta från droger, alkohol, fester och allt annat som kan vara att äventyra framgången av hans karriär.

Synd att vi inte kan säga detsamma om hans manager, Scooter Braun. Justins 30-åriga manager har spelat in ett ljudklipp tidigare idag, då han uppmuntrar fans att gå och se Justin's nya film Never Say Never.

Så, han uppmuntrar en massa tonåringar att gå och se sin favoritartist på den stora skärmen... Vad är så fel med det, va? Tja, Scooter uppmuntrade inte bara tonåringar att gå och se filmen, han berättar även för dessa unga flickor att klä sig sexiga (särskilt höga klackar och
smink) och dra pojkar till filmen med dem i utbyte mot hångel.

Just det: mannen som ansvarar för Justin Biebers karriär, verkar inte bara stödja utnyttjande av unga
kvinnor, han tillochmed uppmuntrar den. 


- Kidglue.com

 

Posted by: Selinah

Av justbieber - 7 januari 2011 13:31

  Skådespelerskan Kathy Griffin berättade för Hollyscoop.com att hon är rädd för att umgås med Justin Bieber. "Jag är rädd för att dejta Justin Bieber trots att han frågat mig många gånger, bara på grund av dödshoten. De är läskiga!"

"Jag hoppas att belieberserna kommer att ge Selena en paus och inser att det är okej för Justin att hålla någons hand någongång. "
sa Kathy till Hollyscoop på People's Choice Awards på onsdag kväll.


Posted By/Nicolina

Av justbieber - 7 januari 2011 13:27

 


Justin vaknade upp mitt i natten för att skicka en sött meddelande via Twitter. Jag tror det fick Selena att rodna!

Lång distans är svårt för varje relation, särskilt nya! Justin är separerad med mer än 2.000 miles från hans ryktade flickvän, Selena Gomez, så han vaknade upp mitt i natten för att skicka henne ett speciellt meddelande. Hur bedårande är det?

"Mitt i natten. Vill bara säga #hellolove", twittrade den 16-åriga popstjärnan kl 3 på natten den 6 januari. Justin var i den östra delen av landet, för att promota hans kommande film, Never Say Never, medan Selena, 18, var i Los Angeles efter att ha varit (och vunnit stort) på People's Choice Awards tidigare under dagen.

Jag måste erkänna, jag trodde Justin var för ung för Selena i början. Men efter att ha sett hur han behandlade henne, verkar unga Biebs som en fantastisk pojkvän. Även om deras relation är ny (och obekräftad), är det uppenbart att Selena och Justin inte kan få nog av varandra! De tillbringade nyår tillsammans och sågs kyssas på en yacht i Västindien, hon reste tillsammans i hans turnébuss och han överväger att klippa sitt kända hår för henne.

Om det inte är ung kärlek, vet jag inte vad! Plus, Justin och Selena har varit vänner länge, som kommer att göra att det blir en starkare, mer varaktig relation.

De är det nya heta paret i Hollywood. Jag önskar bara att hon hade twittrat tillbaka...

- Kirstin Benson, hollywoodlife.com


 Posted By/Nicolina

Av justbieber - 7 januari 2011 12:38

  


Justin Bieber manager har berättat att han har rekommenderat sångaren att vara singel "om han kan ge någon allt".

MTV News rapporterar att tonåringa Justin's rådgivare Scooter Braun deltog i en webbchatt och tagit upp ämnet om Bieber's ryktade relation med Selena Gomez. Braun sade:
"Alla säger att jag ignorerar en viss fråga som ni alla vill ha svar på."

"Alla vill veta något. Här är vad jag ska säga er. Killen reser mycket och som jag alltid sa till honom, 'Du ska inte vara i en relation om du inte kan ge personen allt.'"

Han tillade:
"Jag vet att Justin och den person ni alla frågar om är riktigt nära vänner och har varit ett tag. Såvitt jag vet, är det vad de är."

 

Posted by: Selinah

Av justbieber - 7 januari 2011 12:36

  

"Cigarboat with @studiomama she's still hot lol!"

En bild från "familjen" Bieber's resa till "paradiset", som Jeremy sagt!


Posted by: Selinah

Presentation


Hejsan:)
I denna bloggen kommer vi att skriva allt senaste nytt om pop fenomenet Justin Bieber.Vi håller alla beliebers uppdaterade med nya nyheter 24/7.
Vi har även en egen Facebook sida till bloggen. Sök på Justbieber bloggen och bli gärna vän med oss

Translate

Omröstning!

Ska du tweeta #KidrauhlToSweden imorgon (24/4)?
 JA FLERA GÅNGER
 Ja en gång
 Kanske
 Nej

Music Player

Twitter

Justin Bieber

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Fråga mig

13 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Visitors

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards