Alla inlägg den 5 januari 2011

Av justbieber - 5 januari 2011 21:37

     


Lite dåliga bilder det vet jag:)

Men ni får nöja er med det  

 

                                      Posted By/Nicolina

Av justbieber - 5 januari 2011 21:33

 

Justin tänker inte låta ett genre definiera honom. Den 16-årige musikern avslöjade under en presskonferens i slutet av förra året (via MTV) att han hans typ av musik är "bra musik." Justin sa: "Det som kommer ur min mun är precis vad ni kommer att höra. Jag vet inte, det är inte en viss typ av musik. Vilken musik jag än skriver. Men jag skulle inte säga jag är pop eller R&B eller country eller något. Jag skulle bara säga att det är bra musik".


                  Posted By/Nicolina

Av justbieber - 5 januari 2011 19:52

Justin Biebers välkammade frisyr har blivit hans signum.
Justin Biebers välkammade frisyr har blivit hans signum.

”Jag vill bli gillad av alla”

 

Justin Bieber är trött på att vara flickidol

HOLLYWOOD. Popstjärnan Justin Bieber lägger korten på bordet.

I en stor intervju kallar­ sig 16-åringen ”galen” och jämför sig med Beatles, Michael Jackson och Tupac.

– Jag vill att alla ska gilla mig, säger han.

I Vanity Fair uppger han vidare att hans logedörr bakom scenen bär en skylt med texten, ”Mozart”.

Frisyren som blivit hans kännetecken vilale han först inte ha. Men i dag låter han sig bara klippas av stylisten som först skapade den.

Låtsas vara glad

16-åringen som kommer från Stratford i Ontario i Kanada, uppger att han påverkats av den amerikanska musikscenen.

– Jag är definitivt influerad av Michael Jackson, och Boyz II Men, säger han.

Bieber, som pryder omslaget till senaste VF, kallar sig ständigt glad och uppger att han inte tillåter sig barnsliga raseriutbrott.

– Även om jag är arg ser jag till att le och låtsas, säger han.

Han medger att han i dag är flickidol, men räknar med att också killar ska gilla honom inom två år.

– Det kommer att ske, kanske när jag är 18.

”Jag ser bra ut”

Att flickorna skriker när de ser honom tror han beror på att han är söt.

– Om jag är ute och går och en tjej ser mig kanske hon tittar till för att jag ser bra ut, eller hur?

Att självförtroendet är på topp betyder inte att han inte har problem.

Han uppger att han ibland lider av sömnproblem.

– Tankarna kan rusa när jag ska sova. Då ligger jag och tänker på alla saker jag inte hunnit tänka på under dagen, som familj och Gud.

 

 Magnus Sundholm

                                                 

                                                  

                     -Aftonbladet


 

Ja, han vill bli gillad av alla.

Jag skulle väl också säga så som han säger om jag var han för det finns många som gillar honom men det finns också många som inte gillar honom som t.ex killar.

Men de som gillar honom gillar honom för vem och hur han är och vi hoppas att det blir flera Beliebers:)


Posted by: Selinah

Av justbieber - 5 januari 2011 16:06


   Snart släpps Justin Bieber - The Fragrance.

Från pyjamaser, nagellack och nu en egen doft. Teenstjärnan Justin Bieber har inget emot att dela med sig av sitt kända namn till färsäljningshungriga företag.
Den nya doften kommer sannolikt att få flickfansen att svimma av lycka - det är nämligen en tjejdoft.
- De flesta manliga kändisar gör herrdofter, säger Bieber till Hollyscoop. Att göra en kvinnlig parfym med mitt namn är en helt ny grej. Jag är så förväntansfull. Det här kommer att bli stort. 

När och var parfymen kommer att lanseras är ännu oklart

 

                                                  
                - Kanal 5

 

OMG jag ska köpa den, hoppas den lukat god!

Tänker ni köpa den?:)


Posted by: Selinah

Av justbieber - 5 januari 2011 16:00

Jaa, vissa beliebers kan till och med ha gått så långt när det gäller dödshoten att de kan riskera att hamna i fängelse.

Ni antar att tweetsen i fråga är tydliga. Men förutom frasen "Jag ska döda dig" ser det ut som vissa medelanden är skrivna av galna lemurer som katsar brazilianska nötter på tangentbordet. (?)

Trots att tweetarna kan få allvarliga problem om de inte slutar nu, så gör de inte det.

Twitter skrev så här:
Varsegod att skicka ett svar och (b!tch a tweet) men håll det lagligt och läsbart.

Just nu är problemet ganska litet men f.d åklagare Robin Sax säger att vissa tweets är ospecifiserade och otydliga.

Men ändå, tweetsen är hot över internet, och om mobbandet fortsätter eller förvärras och blir ännu större kan en FBI styrka sättas in i fallet och det kan sluta med att de som skrev de allra värsta dödshoten få fängelse.

Men Robin hoppas inte på att det ska behöva gå så långt och att Selena inte polisanmäler de personer som skrivit dödshoten.

Vad tycker ni, borde de som skriver dödhotar till Selena äka fast i fängelse?


Posted by: Selinah

Av justbieber - 5 januari 2011 15:54


Ja som ni ser där uppe på videoklippet så frågar kvinnan om han har en flickvän.

Men vi får acceptera att han vill ha lite privat liv, men ju mer han inte svarar kommer desto mer människor börja undra och fråga.


Posted by: Selinah

Av justbieber - 5 januari 2011 12:51

 


Popsensationen Justin Bieber, 16, har sedan genombrottet förra sommaren blivit en av 2000-talets största tonårsidoler. Med sin gulliga mössfrisyr orsakar lammköttet Bieber hysteri vart han än går, och på de utsålda konserterna runt om i världen faller småflickorna som furor innan han knappt hunnit ta en ton. Men precis som de andra stigande stjärnor på Hollywoodhimlen tog det inte lång tid innan snacket började gå och även lille Justin tillhörde den stora "skandal-skaran"...

Nära vänner till Bieber-familjen har nämligen valt att bryta tystnaden och avslöjar nu för The Enquirer att Justins pappa Jeremy ska ha varit en mycket flitig användare av crack, kokain och även tyngre droger som bland annat metamfetamin. Och enligt källan har  pop-pappan fortfarande inte lagt drogerna på hyllan utan använder
pengar från sonens kändisskap, för att kunna betala sina osunda vanor...
-Jag har sett honom röka crack och till och med värre grejer säger en källa till tidningen.
Justin sägs
vara förkrossad över att familjens mörka hemligheter har blivit offentliga och är enormt orolig över vad som kommer hända honom nu. Eller ännu viktigare - vad som kommer hända med hans lovande musikkarriär...
Källan avslöjar även att Jeremy och Justins mamma Pattie Mallette, 34, var "vänner med förmåner" (KK på ren svenska), som träffades på en vild, föräldrafri hemmafest i hemstaden Ontario i Kanada när de var 19 och 17 år gamla.

-Justin hade ingen aning om vad hans föräldrars riktiga relation var när hans mamma blev gravid med honom. Han visste inte heller omfattningen av pappans tidigare problem med alkohol, droger och kvinnor...
Och enligt den lokala polisen i hemstaden har pappa Jeremy även flera gånger hamnat i klammeri med rättvisan och skakat galler - något som Justin skäms otroligt mycket för...
Vi får hålla tummarna för att lillkillen inte går i sin pappas fotspår och slutar som en viss Lohan...

- Hänt Bild

Posted by: Selinah 

Presentation


Hejsan:)
I denna bloggen kommer vi att skriva allt senaste nytt om pop fenomenet Justin Bieber.Vi håller alla beliebers uppdaterade med nya nyheter 24/7.
Vi har även en egen Facebook sida till bloggen. Sök på Justbieber bloggen och bli gärna vän med oss

Translate

Omröstning!

Ska du tweeta #KidrauhlToSweden imorgon (24/4)?
 JA FLERA GÅNGER
 Ja en gång
 Kanske
 Nej

Music Player

Twitter

Justin Bieber

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Fråga mig

13 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Visitors

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards