Alla inlägg den 4 januari 2011

Av justbieber - 4 januari 2011 23:30

  



I USA  igår släpptes en DVD "This is my world" och det är en dokumentär som visar Justin Biebers turne , backstage , konserter , intervjuer från hela början!

Det finns inte mer info om denna DVD om vi hittar mer info återkommer vi 

 puss   

                                                  
                                          POSTED BY : DAFINA


Av justbieber - 4 januari 2011 21:30



 1 . det gamla ryktet!

    

KOMMER ni ihåg rykterna och bilderna med justin bieber och jasmine villegas ,när dom kysstes och när dom spendera mycket tid tillsammans då blev det flera rykten "Dejtar dom eller är dom bara vänner" mm.  Och han svarade i en interview "I was just kissing her ,it´s just kinda happend, but it´s not wierd becouse every 16 year old boy kisses girls"  

SÅ det va inget i mellan dom  ,de var bara vänner  

                        

   2. NYA ryktet .

  

JAAA nu är det ett nytt rykte mellan justin bieber och selena gomez.

Att dom dejtar och att dom har kyssts och "att dom har kyssts är sant"!

Men att dom dejtar är inte än 100% säkert! 

Men iallafall har denna stackarn SELENA GOMEZ fått dödshot att dom ska döda henne och att  hon är en bitch mm.

OM NI LÄSER DETTA och ni är verkligen ett  BELIEBER fan så ska ni va glada för hans skull! han förtjänar stöd från oss, för att han har gjort så mycket för  

oss BELIEBERS.


    

Vilket beslut han än tar kommer jag stå vid hans sida och stöta han! för jag älskar han från hela mitt hjärta!   

Så vad kommer ni göra nu kommer ni fortsätta vara arga för hans beslut eller ska ni stöta han ?? KOMENTERA PUSS     

                                                  

                                               POSTED BY : DAFINA!

Av justbieber - 4 januari 2011 21:22




 

Så söt  


Hejsan!

Jag ville bara påminna er om att imorgon är Justin med i Ellen DeGeneres show klockan 12.40, jag vet inte vilket avsnitt det är men jag tror inte att den är ny.

Men ändå värt att kolla, så glöm inte :)

 

Puss  Puss

 

                                                  
                                                  
                     Posted By/Nicolina


                         

Av justbieber - 4 januari 2011 21:17



Justin Bieber poserade för omslaget till Vanity Fairs februarinummer, där visar han upp både sitt bara bröst och även hans kärlek till en av musikens största ikoner, som Bieber kallade "förmodligen en av de mest intensiva intervjuer [han] någonsin gjort."

"Kolla mitt sex-pack", sa popstjärnan, och knäppte upp skjortan,  och blottade sitt pack som en hyllning till en fotosession gjort av en av hans hjältar. "Jag vill vara som Mic
 hael Jackson!"sa han. Michael var med i tidningen i september 2009, på liknande sätt.

Om Bieber's intervju var intensiv, var hans fans rasande. De unga flickorna som agerade som statister på tagningen kunde inte dölja sin förälskelse för Justin. "Vad jag gillar med Justin? Allt!" Sa en modell.   

Vanity Fairs februarinummer kommer att finnas tillgängliga i Los Angeles och New York den 6 januari och träffar kiosker landsomfattande den 11 januari.


Bara erkänn att han är Snygg:)  

Kommentera gärna

                                                  
                                 Posted By/Nicolina

Av justbieber - 4 januari 2011 21:16

 

"Jag älskar Tupac, Boys II men och Michael Jackson. Jag älskar svarta artister! Jag gillar deras röster och även hur dem uppträdder! Det handlar inget om deras hudfärg."

 

                                                  
                        Posted By/Nicolina

Av justbieber - 4 januari 2011 21:13




 

"jag är galen, jag är helt galen," berättar Justin till Vanity Fairs redaktör Lisa Robinson.

"Precis så min hjärna fungerar. Jag är inte normal. Jag tänker annorlunda, min hjärna racar hela tiden. Jag är bara ... är  knäpp helt enkelt. Men jag tror att alla de bästa [musiker] är förmodligen det "


Robinson rapporterar att Bieber anser att de bästa är bla. Beatles, Michael Jackson, och Tupac.

"Musik är musik, och jag är definitivt influerad av Michael Jackson och Boyz II Men. Jag gillar deras röster och jag gillar hur de underhåller, det handlar inte om vilken färg på huden de har."



"Det är svårt att verkligen balansera mig själv. En vanlig kille, om han fått influensan går han bara hem "

Bieber berättar om de utmaningar som att försöka vara en vanlig tonåring.

"Men jag kan inte göra det .... Allt är viktigt. Men, du vet, min mentala hälsa är också viktig. Även om jag är arg, sätter jag bara ett leende på läpparna och fejkar. Det är inte ofta jag fejkar .... Jag vet att jag måste ge upp mycket av mig själv, eller mycket av ett privatliv i alla fall."

Om du vill läsa fortsättningen på den här artikel så kan du trycka  HÄR.


                                                  
                                                  
              Posted By/Nicolina

Av justbieber - 4 januari 2011 19:13



Justin kommer inte radera sin Twitter:)


             Posted By/Nicolina

Av justbieber - 4 januari 2011 18:10

Justin Bieber och Selena Gomez.
Justin Bieber och Selena Gomez.
Foto: ALL OVER PRESS

 

 

 

Fans rasar mot tonårsstjärnans flickvän Selena Gomez

Tomma ord – eller en dödskyss?

Sedan det kommit ut bilder på Justin Bieber och Selena Gomez när de kysser varandra har några av tonårsidolens fans gått till attack via Twitter.

– Jag ska döda dig, jag lovar vid Gud, skriver en.

Justin Bieber, 16, dejtar Disney-stjärnan Selena Gomez, 18.

Detta faktum uppskattas inte av några av Biebers mest hängivna fans. Paret är på romantisk semester på den karibiska ön St Lucia och har blivit fotograferade när de kysser varandra.

Sedan dess har Gomez fått motta flera dödshot.

På Twitter skriver en person: ”roses are red, violets are blue, @selenagomez if you'll break @justinbieber's heart I'm gonna kill you”.

En annan riktar sig direkt till Gomez: ”@selenagomez I'll kill you I swear on GOD!!!!”

Några andra skriver:

– ”@selenagomez If you are the Girlfriend of Justin I will Kill you I HATE YOU :@ !!!”

– ”@selenagomez whore cancer whore..like i'mm kill myself cuz i saw you and Justin kissing well thankyou Selena thankyou now i'm killing myself”.

– ”@selenagomez stay away from Justin pedophile, retard wait i'm gonna kill ya in the night underneath your smelly bed”.

Varken Gomez eller Bieber har ännu uttalat sig om hoten.

                                                  


                                                 Sandra Wejbro

 

Ja, som jag sa förut det är synd om Selena.

Om de nu är ihop har de då inte sagt det för att de trodde att detta skulle hända, men vi som Justins eller Selenas fans ska vi vara glada för de och inte hota de eller sånt.

När han är lycklig och glad då är vi det också så låt de vara, de passar också:)

Men det är inte 100% att de är ihop.

 

Posted by: Selinah

 

 

Presentation


Hejsan:)
I denna bloggen kommer vi att skriva allt senaste nytt om pop fenomenet Justin Bieber.Vi håller alla beliebers uppdaterade med nya nyheter 24/7.
Vi har även en egen Facebook sida till bloggen. Sök på Justbieber bloggen och bli gärna vän med oss

Translate

Omröstning!

Ska du tweeta #KidrauhlToSweden imorgon (24/4)?
 JA FLERA GÅNGER
 Ja en gång
 Kanske
 Nej

Music Player

Twitter

Justin Bieber

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Fråga mig

13 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Visitors

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards