Alla inlägg den 23 mars 2011

Av justbieber - 23 mars 2011 15:47


Justin är med i Ellen DeGeneres Show här i svenska kanal 5 den 29 Mars.

Det är två olika tider.

Kolla där uppe


Posted By/Nicolina

Av justbieber - 23 mars 2011 15:46




Vid sjutton års ålder lever Justin Bieber ett liv som de flesta drömmer om men aldrig lyckas uppnå. Men bakom hans framgång och ständiga lycka ligger en mörk hemlighet från sitt fjärran förflutna. Och detta hände innan han ens var född.

Enligt The National Enquirer, levde Justin Biebers mor, Pattie Mallette, en gång i en tillvaro som var raka motsatsen till hennes nu perfekta liv. I själva verket var Pattie Mallette liv så svårt och till synes hopplöst att hon faktiskt en gång försökt begå självmord. Som barn blev Mallette sexuellt uttnytjad regelbundet i åldern 5 till 10. Hon berättade aldrig för någon om övergreppen. Istället började hon för att döva sin smärta med alkohol och droger. Vid 15 års ålder, sprang hon hemifrån och började umgås med en grupp äldre killar

"Jag levde ett liv i synd, droger och alkohol ständigt och festade hela tiden och gick inte i skolan och jag stal saker", säger hon bekände i en intervju på kanadensisk tv. "Jag var nästan hög eller berusad från det att jag vaknade till när jag gick till sängs." Oförmögen att bära hennes tarvliga existens, försökte hon begå självmord genom att hoppa framför en bil mitt i livliga trafiken

"Jag var deprimerad och arg och bara knäppte till i huvudet en dag", säger hon funderade. "Jag sade," Jag vill dö "och jag ville hitta på snabbast möjliga sätt." 

Lyckligtvis var föraren snabb nog att väja för att undvika henne. Och bara ett år senare blev hon gravid med den pojke som skulle växa upp till att bli en legend.


Posted By/Nicolina

Av justbieber - 23 mars 2011 15:45




Tonårsidol Justin Bieber har avslöjat att han är ett stort fan av Dancing on Ice - och vill medverka i showen.

Justin, 17, har bara ett villkor, han sade: "Nästa gång jag ser David Beckham vill jag bara kolla så han går med på att göra det då, kommer jag "

Den kanadensiska popsensatioen har pratat med ITV1 programmet sin turné i Storbritannien. Han sade: "Jag älskar alla typer av skridskor." Men han var irriterad på att krigshjälten Johnson Beharry - som gick till en av hans spelningarförra veckan - inte gick vidare till final. Justin sa: "Jag ville verkligen att Johnson skulle vinna. Nu hejar jag på Laura Hamilton. "


Posted by/Nicolina

Av justbieber - 23 mars 2011 15:41









 

Hej vi vill bara meddela om att vi inte kommer blogga såycket idag  på grund av att vi ska till Never Say Never Premiären

Men så fort vi kommer tillbaka uppdaterar vi:)



PS:Ska ni kolla på filmen?



Hälsningar//Nicolin,Selina,Dafina

Presentation


Hejsan:)
I denna bloggen kommer vi att skriva allt senaste nytt om pop fenomenet Justin Bieber.Vi håller alla beliebers uppdaterade med nya nyheter 24/7.
Vi har även en egen Facebook sida till bloggen. Sök på Justbieber bloggen och bli gärna vän med oss

Translate

Omröstning!

Ska du tweeta #KidrauhlToSweden imorgon (24/4)?
 JA FLERA GÅNGER
 Ja en gång
 Kanske
 Nej

Music Player

Twitter

Justin Bieber

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Fråga mig

13 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Visitors

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards