Alla inlägg den 2 mars 2011

Av justbieber - 2 mars 2011 22:02


Posted By/Nicolina

Av justbieber - 2 mars 2011 22:01


Usch vad jag avskyr o se dessa bilderna (vi la upp fler tidigare idag) man ser verkligen hur ledsen och irriterad Justin är. Man förstår honom - under hela sin vistelse i LA har det var paparazzis efter honom överallt, och sen hela dramat med Jelena... Hoppas det blir bättre när han lämnar LA - pressen har uppenbarligen en negatvi effekt på honom.


Posted By/Nicolina



Av justbieber - 2 mars 2011 20:37

Jag kan inte fatta att de säger att de bara är "vänner":

 

  

 

Vad tycker ni om den bilden?

 

 

 

Posted by: Selinah

Av justbieber - 2 mars 2011 20:30

Hej allihopa detta blir ett kort inlägg.

Jag vill att ni ska klicka http://straddlingthestateline.tumblr.com/post/3602183894/beliebinjus-omg-just-cried-it-s-sad-how-the och titta på videoklippet.

Jag började nästan gråta:(


Vad tycker ni om den videon?




Posted by: Selinah

Av justbieber - 2 mars 2011 19:58

Det mest omtalade nu i Bieber-världen är hur mycket Justin har förändrats. Detta skrev ett fan nyligen, och det har spridits sjukt mycket och fått as mycket respons:



Tweetet hon snackar om från Christian var detta :

Dock ser det väldigt fake ut - och låter inte som något lilla Christian Beadles skulle skriva.

Det verkar som om en hel del Beliebers har vänt sig bort från Justin, medan en del sorgset säger "Once a Belieber, Always a Belieber."
-tumblr


Posted By/Nicolina

Av justbieber - 2 mars 2011 19:56


Posted By/Nicolina

Av justbieber - 2 mars 2011 19:54


Det är inte varje dag Justin Bieber fyller 17 år! Tidningen OK frågade några av tjejerna om deras tankar och lyckönskningar om att Justin blir ett år äldre. Vid lanseringen av Victoria's Secret's nya "fantastiska" linje i NYC, ville någraa av modellerna på Victoria Secret Angel önska det  allra bästa för Justin.
Chanel Iman berättade för "OK", att hon är en stor Belieber med Bieber Fever!

"Jag är ett stort fan!" sa Chanel. "Jag är den största Beliebern där ute, känns det som."

"Jag har inte sett filmen än. Bara för att jag har varit i Europa, men så fort jag kommer tillbaka ska jag se 'Never Say Never' för det vill jag verkligen. "

Lily Aldridge som är förlovad med Kings Of Leon sångaren Caleb Followill sa hennes bästa tankar om Justin väldigt högt: "Aww! Happy Birthday, Justin Bieber! En sådan sötnos är han. "


"Jag tycker verkligen att han är söt och han har verkligen jobbat hårt," sa hon. "Jag är stolt över hans framgång."
När Erin Heatherton fick höra att det var Justin's födelsedag igår, sa hon: "Coolt! Grattis på födelsedagen Justin Bieber! "

Candice Swanepoel, hade några väl valda ord för Justin denna dag.
"Jo jag brukade vara ett fan, men han blir ju lite äldre nu, går igenom olika obekväma tider, som vi alla går igenom. Men vi får se vad han kommer komma ut med."

Posted By/Nicolina
Av justbieber - 2 mars 2011 19:52


Det ser ut som att Justin har verkligen förändrats!


Vad tycker ni?


Posted By/Nicolina

Presentation


Hejsan:)
I denna bloggen kommer vi att skriva allt senaste nytt om pop fenomenet Justin Bieber.Vi håller alla beliebers uppdaterade med nya nyheter 24/7.
Vi har även en egen Facebook sida till bloggen. Sök på Justbieber bloggen och bli gärna vän med oss

Translate

Omröstning!

Ska du tweeta #KidrauhlToSweden imorgon (24/4)?
 JA FLERA GÅNGER
 Ja en gång
 Kanske
 Nej

Music Player

Twitter

Justin Bieber

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Fråga mig

13 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Visitors

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards