Alla inlägg den 8 mars 2011

Av justbieber - 8 mars 2011 18:59

Under en intervju medan Justin var på sin turnee i Storbritannien sa Justin Bieber att han tyckte många tjejer från Stobritannien var snygga. Så Robert Pattinson har gett en del råd till Justin.
"En dag Robert Pattinson kom fram till mig på en fest och sa:" Av någon anledning så älskar alla vårt hår och det är alltid en stor isbrytare med tjejer. "Han är som," Hej mitt namn är Robert. Vill du röra mitt hår? "Jag trodde han skojade, men det funkar verkligen.


"Robert är en väldigt cool kille", sade Justin. "Jag gillar verkligen honom."



Posted BY/Nicolina

Av justbieber - 8 mars 2011 18:42





Ägare av webbplatsen lesbiska som ser ut som Justin Bieber lägger upp bilder av kvinnor som ser ut som honom. Hon har inte fått några bilder från tjejer som har hans nya kortare frisyr, inget har ändrats sen han klippte sig och jag får fortfarande samma mängd bilder på flickor med swoopy Justin Bieber hår, inte den nya stilen. Det är som alla vill ignorera den nya stilen, precis som alla vill att ignorera det faktum att han dejtar Selena Gomez. Det är en av dessa "säger att det inte är så stunder".

De flesta lesbisk look-alikes vägrar att acceptera det och fortsätta att skicka bilder på sig själva med hans ursprungliga frisyr: "Även om han har klippt sitt hår, kommer man inte kunna undgå Justin Bieber frisyren. Folk kommer alltid att prata om den, även när han är en gammal man. Det är som Jennifer Aniston och "The Rachel". Det kommer aldrig någonsin att försvinna."

"Hans nya frisyr är inte så drastisk. Han ser fortfarande ut som sig själv, och lesbiska kvinnor ser fortfarande ut som Justin Bieber. Det kommer inte att förändras. Vissa lesbiska gillar klä sig som tonårspojkar. Justin är bedårande och nu när han har varit med ett tag, tror jag folk är stolta över att se ut som honom. Det är inte en förolämpning, det är en ära."

Posted By/Nicolina

Av justbieber - 8 mars 2011 18:41

Brit Awards 2011: Justin Bieber | Pictures | Brits | Red Carpet | Photos | Celebs | Celebrities Justin Bieber har fans över hela världen som bekymrar dig över honom, men han gillar tjejer som är coola.

"Jag kan aldrig dejta någon som är så kär i mig att hon skulle göra vadsomhelst för mig," sa Justin, 17. "Jag vill ha en tjej som tycker om mig för mig."

Never Say Never stjärnan krossade miljontals hjärtan när han bekräftade hans relation med Selena Gomez på Vanity Fair's Oscars party förra månaden.

Även om Selena, 18, är äldre än Justin gör det inte att hon känner någon åldersskillnad. "Jag känner att jag fortfarande är 15," berättade Selena till Latina Magazine nyligen.

"Jag känner mig väldigt ung i hjärtat, och jag vill fortfarande hoppa upp och ner på min säng och sjunga och rocka."

Posted BY/Nicolina

Av justbieber - 8 mars 2011 18:32

Vi hade lagt in "Next 2 You" låten som Chris Brown och Justin sjunger, men den vi la in var inte Justin med.

Nu har den riktiga läckt ut och Justin sjunger mycket!

 

Så fort vi hittar en video så lägger vi upp en!:)

 

 

 

Posted by: Selinah

 

Av justbieber - 8 mars 2011 18:25

Låt detta bli en läxa för Justin Bieber: ALDRIG bråka med sina fans. Justin gick gitarristen Dan Kanters mobiltelefon den 8 mars och tweeted: "Hej killar, ville bara informera alla fans först att jag har avgått från att arbeta med Justin och jag kommer att ta bort min twitter snart."

Snabba nog var justins fans och twittrade detta till Justin:
Du kommer att sakna @ dankanter. men vad du gjorde var hemskt. Du kommer aldrig att förlåtas. "

Men precis som fansen började deras online-revolten, Justin direktör / redaktör vän Alfredo Flores tweeted detta: "Jag såg Justin tweet som från telefonen. Alla FALSKT ALARM! LOL * som Dan kämpar Justin för hans telefon tillbaka * "

"Fick pranked av JB," Dan tweeted när han äntligen fick sin telefon tillbaka. "Antar att jag borde avbryta de auditions för @ davematthewsbnd @ Phish @ Metallica och @ bobdylan .. och # hämnd "


Detta inlägget hör till den som är under!

 

 

 

 

Posted by: Selinah

Av justbieber - 8 mars 2011 08:39

Posted By/Nicolina
Av justbieber - 8 mars 2011 08:38

Kate



Justin Bieber skor kommer att visas Bata Shoe Museum under mars lovet. Efter det kommer den 17-åriga popstjärnans skor ställas ut i kändis galleriet, tillsammans med skor från andra Juno Award-vinnare.


Bieber har också donerat ett par dojjor - lila Nikes - till Stratford NorthwesternSecondary School som ska auktioneras ut på eBay.De signerade skorna säljs, individuellt, för att hjälpa skolan att bygga en sändning och kommunikations studio.
Posted By/Nicolina

Av justbieber - 8 mars 2011 08:37



Justin var igår ute på shopping i Dublin tillsammans med Willow Smith. De besökte Monsoon och Tommy Hilfiger, och blev även fast inne på TH ett tag, då en massa fans hittade honom, och omringade hela gatan!


Posted By/Nicolinaa

Presentation


Hejsan:)
I denna bloggen kommer vi att skriva allt senaste nytt om pop fenomenet Justin Bieber.Vi håller alla beliebers uppdaterade med nya nyheter 24/7.
Vi har även en egen Facebook sida till bloggen. Sök på Justbieber bloggen och bli gärna vän med oss

Translate

Omröstning!

Ska du tweeta #KidrauhlToSweden imorgon (24/4)?
 JA FLERA GÅNGER
 Ja en gång
 Kanske
 Nej

Music Player

Twitter

Justin Bieber

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Fråga mig

13 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Visitors

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards