Direktlänk till inlägg 14 april 2011

1 fråga ....

Av justbieber - 14 april 2011 22:39

 



Hmm..... så jag vill fråga våra läsare 1 fråga   


Vilken Justin Bieber låt är er favorit ??   

Komentera svaret snälla !


Posted By :Dafina !

 
 
Ingen bild

Mimmi

15 april 2011 07:06

Åh ... det är en svår fråga eftersom jag älskar ALLA hans låtar lika mycket.
Men Stuck In A Moment är otroligt fin <3 Och Favorite Girl :)

Men de andra gillar jag lika mycket <33

Peace out all belibers <3

 
h

h

15 april 2011 07:24

Min är pray helt klart fast jag gillar också Never say never o that should be me

http://justindrewbieberdaily.blogg.se

 
Ingen bild

Anonym

15 april 2011 10:02

Noone, all of his songs are good! If you wonder why i speak english is it cause of i come from U.S.A and i have only learned to understand swedish, not talk swedish ;) Anyways....I love Justin Bieber!! I met him once, and we hugged!! We even kissed, i bet it was more romantic then his kisses with Selena Gomez!! <3 Love you, please call me! You got my number

 
Ingen bild

Justbieber

15 april 2011 19:41

Mimmi: aa det är ganska svårt att välja och vi är så glada att du har favoriter :D

H:aww va så söta favoriter :D

Anonym: We love JutinBieber too, but the sad thing is that none of us bloggers have meet Justin we hope we do it soon ! And he really kissed u ?! :D and yeah maybe it was more romantic but he really loves Selena Gomez ! :D / Dafina !

 
Ingen bild

nia

15 april 2011 19:58

one time

 
Ingen bild

ena

17 april 2011 21:57

Jag älskar alla hans låtar vill inte på riktigt välja men om jag måste välja är det down to earth, för att han har skrivit den själv och att den handlar om hans liv och den går in i hjärtat på mig, varje gång jag hör den så gråter jag <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av justbieber - 28 april 2011 17:22

  Annievonengstrom Onsdag 27 april 22:32 seriöst ??? :O . . . . Japp, vi är seriösa.         ...

Av justbieber - 27 april 2011 16:21

Hej!   Tyvärr så har vi dåliga nyheter, Vi ska lägga ner bloggen pga att vi inte alltid har tid att blogga. Men det finns massor av andra Justin B fans sidor där ni  kan läsa nyheter om han. Vi älskar er jätte mycket ,ni var jätte goa och vi ...

Av justbieber - 26 april 2011 15:41

Hejsan! Jag (Selinah) slutar i bloggen p.g.a att jag inte hinner och tycker att det är jobbigt att man måste blogga när man har annat att göra. Tack för den undrbara tiden! :D         Posted by: Selinah ...

Av justbieber - 25 april 2011 18:30

  POsted By/Nicolina

Av justbieber - 25 april 2011 17:45

Kategori: Blandat   Dans maskinen kommer till "After Lately" för att battla mot någon modig komiker! Chelsea Handlers nya show After Lately är på väg att få Big Star Power - i form av sensationen Justin Bieber i en dans battle. Säsongen fina...

Presentation


Hejsan:)
I denna bloggen kommer vi att skriva allt senaste nytt om pop fenomenet Justin Bieber.Vi håller alla beliebers uppdaterade med nya nyheter 24/7.
Vi har även en egen Facebook sida till bloggen. Sök på Justbieber bloggen och bli gärna vän med oss

Translate

Omröstning!

Ska du tweeta #KidrauhlToSweden imorgon (24/4)?
 JA FLERA GÅNGER
 Ja en gång
 Kanske
 Nej

Music Player

Twitter

Justin Bieber

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011
>>>

Länkar

Fråga mig

13 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Visitors

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards