Alla inlägg den 4 april 2011

Av justbieber - 4 april 2011 22:02


Ikväll kl 22.30 i USA kommer avsnittet av Fantasy Factory som Justin medverkar i att sändas på MTV! Självklart kommer vi lägga in den i blogge nom vi ser den:)
Posted By/Nicolina

Av justbieber - 4 april 2011 20:49








Posted By/Nicolina

Av justbieber - 4 april 2011 20:34



Justin
Bieber hoppade på chansen att leda en ny kampanj för adoption av djur för "People for The Ethical Treatment of Animals" - eftersom han är bunden till sin pappa i ett djurhem för hemlösa katter och hundar när han var liten.

Justin och hans hund Bijoux medverkade i en annons för PETA's ungdomsförbund under 2009, där de uppmanade fansen att adoptera valpar från adoptionshem - och nu är han tillbaka för en ny kampanj, och betonar den glädjen han hade med sitt första husdjur, Sam, som han adopterade.

Han berättar för djurrättsorganisationen Animal Times Magazine, "Vi flyttade till en stad där jag inte riktigt kände någon, ... jag ville ha en kompis och Sam var... den vännen."

"Min pappa och jag brukade och hänga (i djurhemmet)... bara gå runt och besöka de olika djuren."

Och Bieber är desperat för att få fansen att besöka sin lokala djurhem innan någon fattar beslut om att bli en hund eller katt ägare.

Han tillägger, "Det är verkligen viktigt att man adopterar. Jag vill verkligen uppmuntra folk att gå ut till ett djurhem eller en plats där du kan få en hund som övergivits eller inte har ett hem. "

- Contactmusic


Posted By/Nicolina

Av justbieber - 4 april 2011 20:33




Popsensationen Justin Bieber pumpar upp hans biceps i hopp om att imponera på damerna. Justin är för närvarande på turné i Europa och efter ett träningspass i London med tungviktsboxaren David Haye, han är fast besluten att arbeta hårt för att få en trimmad kropp.

"Justin vet att tjejer tycker om män som har muskulösa kroppar och de vill han också ha ", säger en källa till The Sun. "Han kommer att tillbringa många timmar på gymmet för att uppnå de prefekta absen och i slutändan kommer han ska se ut som en riktig man snarare än en mager tonåring."

Ingen tvekan Justins nya muskler kommer att imponera på flickvännen Selena Gomez, som erkänner själv att hon är skyldig till att fixa till sitt utseende för att imponera på det motsatta könet.

"Jag minns hur jag brukade klä mig på ett särskilt sätt för en pojke, med min skjorta instoppad, mycket formellt, eftersom jag ville imponera på honom," Selena, 18, berättar för tidningen. - Now Magazine


Posted By/nicolina

Av justbieber - 4 april 2011 20:32



Selena
fick frågan om paret har övervägt att spela in en låt.

"Jag vet inte", sa Selena till E! Online. "Du vet, med mina vänner, ser jag alltid till att jag försöker hålla familj och företag separat eftersom de inte riktigt går så bra ihop ibland...jag vet inte. Vi får se." Men när hon blev tillfrågadfrågade om hon var öppen för den fantastisk idén, svarade Selena snabbt, "Ja!"

Vill du se Selena och Justin samarbeta? HotHits tycker att det skulle vara en garanterad hit!

- HotHits
Posted By/Nicolina

Av justbieber - 4 april 2011 20:31

 


Hallå där Justin! Det var inte särskilt roligt! Den tonåringa sensationen tog till sitt Twitter-konto för att dra ett ganska epic prank på sina fans i fredags.

Medan en del av hans fans tog hans tweet på allvar, visste andra att Biebs bara drog ett spratt, något som han gillar att göra!

"Hur kunde du göra så här mot mig. Jag är klar. Ledsen för alla de människor som planerar att komma till My World Tour som har ställts in," twittrade Bieber. Kan du bara tänka på de ledsna ansikten som såg å Biebs's tweet? Han har aldrig erkänt att det var ett skämt, men såklart, det var första april. Det måste ha varit riktigt deprimerande för en del av hans fans som inte inser att det bara var ett skämt. Inga problem, Beliebers! Justin är fortfarande på turné och alla kan få se honom ... Om du har köpt biljetter!
-Celebs Gather


Posted By/Nicolina

Av justbieber - 4 april 2011 19:26

 

Hur känner du Justin Bieber?
Han arbetade på en film med mig under 2009 (School Gyrls), vi har varit vänner ganska länge nu. Han är en väldigt, väldigt söt kille och jag älskar han jag till dödr. Vi såg varandra för ett par veckor sedan faktiskt. Vi såg varandra på en fest, pratade en stund och åkte, det var riktigt kul!

Han verkar riktigt kul?
Ja! Han är en 16-årig i hjärtat och han försöker bara ha kul och vara ung. Så, att den största delen. Jag minns, när vi gjorde filmen, han gick in i min trailer och sköt denna fåniga tre-minuters video min dator när han inte ens hade träffat mig än! Det faktum att han gillar att lägga lite kul när de gör arbetet är stor. Det ger glädje i det om det inte redan är tillräckligt kul, han drar upptåg på dig och försöker att sjunga för dig, att du serenad och sånt.

Sött! Har ni gjort något för att honom tillbaka?
När vi gömde hans skateboard. Han blev riktigt, riktigt upprörd. Han sa: "Jag kan inte hitta min skateboard!" Hans mamma Pattie var där och hon sa, "Jag vet inte var din skateboard är," men hon visste. Han fann till slut den och sa, "Jag hatar er alla". Det var kul.

Jo, dessa saker brukar cykla tillbaka. Så se upp, Justin kommer för dig!
Jag är säker på att han faktiskt är det. Jag har sett några av de upptåg som han drar folk och jag är lite av en upptågsmakare, men jag tycker inte att upptåg dras på mig.


Föregripande av det är det värsta.
Ja, precis!


Finns det någon chans att han kommer att glida in i studion med dig när du gör detta album?
Det är lite på vägen. Jag kommer definitivt att slå honom och bli som "Hey lyssna. Jag ska börja arbeta lite på musiken och du ska hoppa in i studion med mig! "Jag är säker på att han skulle älska att. När det är dags, jag slog definitivt honom
"


Det låter som om det kan vara en bra kombo, speciellt eftersom att ni har alla arbetat tillsammans och kännervarandra så väl.
Vi sjöng som faktiskt. Vi hade en liten jam session mellan två av de scener. Egentligen, lite insider scoop, i scenen som vi skulle göra var att han ska vara min krossa. , i den alternativa slut, vi ska kyssa. En hel del av fansen blev chockade när de hörde att det skulle hända men gjorde det inte. Jag var faktiskt ganska semi glad att den inte eftersom jag inte vill störa en massa "Beleibers." Han blev upptagen och kunde inte i filmen så mycket som vi skulle ha velat. Men går tillbaka till jam session, var vi störning ut och våra röster faktiskt lät bra tillsammans, jag tror att skulle vara något häftigt.


Posted by: Selinah
Av justbieber - 4 april 2011 19:18

Läs och sprid vidare!


Alla ni svenska beliebers som har twitter, twittra #BieberToSweden minst en gång i VARJE tweet.

Om alla kämpar och tar det seriöst kan vi ha en chans att få upp den på TT listan på Twitter.

Ni som inte har twitter, SKAFFA NU.

Komigen nu allihopa, twittra #BieberToSweden!!!




Posted by: Selinah

Presentation


Hejsan:)
I denna bloggen kommer vi att skriva allt senaste nytt om pop fenomenet Justin Bieber.Vi håller alla beliebers uppdaterade med nya nyheter 24/7.
Vi har även en egen Facebook sida till bloggen. Sök på Justbieber bloggen och bli gärna vän med oss

Translate

Omröstning!

Ska du tweeta #KidrauhlToSweden imorgon (24/4)?
 JA FLERA GÅNGER
 Ja en gång
 Kanske
 Nej

Music Player

Twitter

Justin Bieber

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011
>>>

Länkar

Fråga mig

13 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Visitors

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards