Alla inlägg den 21 april 2011

Av justbieber - 21 april 2011 23:22


   
 
 



Lucas Grabeel omfattas nyligen Justin Biebers hitlåten "Baby"för "Sharpay fantastiska äventyr" soundtrack, och nu  finns låten på iTunes! Lucas tweeted om låten, säger:

     Jag täckte Justin Biebers - "Baby" och det finns på iTunes just nu! Det är värt det bara för att höra mig göra den vitaste rap förmodligen någonsin registrerats.



Här är den


Vad tyckte ni om den?

Kommentera gärna.


Posted By/Nicolina

Av justbieber - 21 april 2011 23:17



Från hennes stora flin och stjärnklara ögon, så är det svårt att tro att det här är samma Low Bi-Anne som blev utdragen för att få träffa Justin Bieber.

Tune Talk, som sponsrade "My World Tour" konserten i Malaysia hade bestämt att göra Low Bi-Annes dröm sann, med att ge henne tre Red Zone biljetter till Justin Bieber konsert som var ikväll, plus konsertens handelsvaror som var en Justin Bieber t-shirt och en Tune Talk Justin mobil SIM kort.

Men det bästa av allt, så hade Tune Talk anordnat så att Bi-Anne skulle få träffa sin stjärnidol i ett VIP träff där meet and greets var, innan konserten.

"Jag tror att jag inte kommer kunna somna inatt. När jag träffar honom så vill jag krama honom och skaka hans hand. Jag kommer aldrig tvätta min hand efter det," Sade Bi-Anne på Tune Talks kontor igår.

Jason Lo, chef för Tune Talk sa att han blev fäst vid vad Bi-Anne har gått igenom och han kände att han ville hjälpa henne så att hon skulle få tänka på annat ett tag.

Bi-Annie får biljetter från Jason Lo på Tune Talk kontoret.
-justindrewbieberswe
Posted By/Nicolina

Av justbieber - 21 april 2011 21:44


Posted by/Nicolina

Av justbieber - 21 april 2011 20:01


Posted By/Nicolina

Av justbieber - 21 april 2011 19:55

 




Time
Magazine har släppt sin årliga offentliggörandet av de 100 mest inflytelserika personerna i världen under 2011, och det förvånar JB att inte mr. Sheen är med.


När vi frågade vem han skulle välja att göra en 100 mest inflytelserika personerna i världen, svarade Justin Bieber , " Det måste vara Charlie Sheen. Han har en miljon följare på en dag på Twitter. Och ... jag har aldrig sett det hända förut. Plus, han har tiger blod, och han vinner alltid. " sa Justin


Posted By/Nicolina

Av justbieber - 21 april 2011 17:16

 

Jaa nu har vi JustBieber bloggen gjort en twitter konto och vårt konto heter @JustBieberBlog . ( http://twitter.com/#!/JustBieberBlog )

Följ oss gärna där vi följer alla tillbaka !  


Vi älskar er alla BELIEBERS !! <3

Av justbieber - 21 april 2011 16:39

                 


Posted By:Dafina


Presentation


Hejsan:)
I denna bloggen kommer vi att skriva allt senaste nytt om pop fenomenet Justin Bieber.Vi håller alla beliebers uppdaterade med nya nyheter 24/7.
Vi har även en egen Facebook sida till bloggen. Sök på Justbieber bloggen och bli gärna vän med oss

Translate

Omröstning!

Ska du tweeta #KidrauhlToSweden imorgon (24/4)?
 JA FLERA GÅNGER
 Ja en gång
 Kanske
 Nej

Music Player

Twitter

Justin Bieber

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011
>>>

Länkar

Fråga mig

13 besvarade frågor

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Visitors

free counters

Ovido - Quiz & Flashcards